Noin sitä selvittiin yön yli ja nukuttuakin sain edellisen kirjoituksen jälkeen vielä muutaman tunnin. Silmiä meinaa vähän silti painaa, melko levoton yö oli. Näin outoa unta goottipojasta, joka oli ihastunut minuun. Joskus ennen muinoin olisin varmasti ollut tosi haikealla mielellä yön jälkeen, että "miksi se oli vain unta.." mutta nyt vaan huvittaa. Aika paljon näin ennen nykyistä seurustelusuhdettani sellaisia unia, että elin jotain ihmeellistä rakkaustarinaa ja aamulla harmitti. Onneksi nykyään saa kokea ne ihanat asiat todellisuudessa, mistä joskus vaan uneksi. <3

 

Hokasin äsken, että omistan myös blogspot-blogin tällä käyttäjänimellä, aloitettu vuonna 2004 (http://nuara.blogspot.com/). Wuhuu. Mitähän minä sille teen? Vai kuuluisiko kysymys; minä minä tälle teen? En nimittäin oikein tiedä, kumpaan kirjoittaisin jatkossa. Löysin blogspotiin aika kivan leiskan ja jotenkin se muutenkin vetäisi enemmän puoleensa, syystä tai toisesta. No, sielläpä se minua odottaa jos päätän joskus kallistua sen puoleen. Onhan minulla livejournalkin - on tullut haalittua näitä blogeja oikein olan takaa.

 

Voisin vähän rupatella siitä, mitä haluan tältä blogilta. Olen viime aikoina ihaillut monien ihmisten askartelublogeja, pääasiassa korttiblogeja. Iski kova hinku saada itselle samanmoinen paikka, jossa voisi esitellä omia korttitekeleitään sekä ajatuksiaan ja ehkäpä myös saada uusia kavereita. Aika kaukana kuitenkin on vielä oma taitotasoni korttien teossa verrattuna "muihin". En tiedä, kehtaisinko edes julkaista kuvia korteistani. Siinäpä tuleekin sitten muutenkin seinä vastaan: en omista digikameraa, jolla voisin kuvailla korttejani. Ehkäpä kuitenkin joskus tulevaisuudessa, kun (jos?) olen kehittynyt kortintekijänä, minulla olisi mahdollisuus laittaa myös omia tekeleitäni näytille.

 

Eilen pistin ison kasan tavaraa tilaukseen Mihannalta ja Paperellasta.

Tilasin ihkaensimmäiset leimasimeni Paperellasta! Ne näyttävät tältä:

2036picture2upload_0811_2cd_t.jpg

 

2024picture2upload_0811_1fc_t.jpg

 

julang1_pieni_0905_51b.jpg

 

Söpöjä ovat, innolla odotan millaista jälkeä saan aikaiseksi. Varsinkin tuo värittäminen vähän jännittää, koska en omista kuin tavalliset puuvärikynät siihen tarkoitukseen. Mikäli innostun leimailusta enemmänkin, niin varmasti tulee panostettua kunnon väreihin. Mutta eiköhän noilla alkuun pääse. Väritysvinkkejä saa antaa ja niitä otetaan kiitollisena vastaan. :)