Kyllä oli äsken niin epäonnistunut kauppareissu, että vielä kotonakin harmittaa. Tarkoituksenani oli hakea kissanhiekkaa ja pari siideriä, mutta kuinkas kävikään.. Ensinnäkään sitä kissanhiekkaa, mitä yleensä ostan, ei ollut. Ainoastaan isoja pakkauksia kristallikidehiekkaa, jota en pystynyt kokonsa takia ottamaan, pyörällä kun olin liikkeellä. Noh, unohdetaan se kissanhiekka, pitää ostaa sitä jostain muualta joskus muulloin. Sitten suuntasin siideriosastolle, jossa riemukseni huomasin lempisiiderini olevan alennuksessa. Ajattelin, että kyllähän tässä silti voiton puolelle jäädään, vaikkei hiekkaa saatukaan. Tein loput ostokset ja suuntasin kassalle. Yllätys oli suuri, kun myyjä nosti siiderini sivuun ja totesi jääkylmällä äänellä: "Kello ei ole vielä yhdeksää". Voi perk..! Enhän minä sitä ollut tullut ajatelleeksi, kun lähdin pyyhältämään reippaana tyttönä kauppaan heti aamukahveen jälkeen. :( Muutenkin kyseinen myyjä oli kuin suoraan sieltä itsestään revitty, ei edes tervehtinyt eikä katsonut silmiin, töykeä kuin mikä. Asiakaspalvelutaidot olivat unohtuneet täysin.

Se kauppareissu ei siis ollut kovin tuottoisa. Käteen jäi likainen kissanvessa ja siideritön tyttö. No, tulipahan pyöräiltyä.