Kirjoita KOLME  (3) asiaa omasta elämästäsi kaikista alla mainituista ajankohdista.

Kymmenen vuotta sitten  (v. 1999):

  •  olin juuri aloittanut 8. luokan
  •  olin ystävystynyt silloisen parhaan ystäväni, Niinan, kanssa
  •  aloin käydä discoissa

Viisi vuotta sitten  (v. 2004):

  • olin valmistunut keväällä datanomiksi
  • olin hoidossa psykiatrisella osastolla n. 2 kuukautta masennuksen takia
  • sain ihanat kissani Santun ja Sandran

Kolme vuotta sitten  (v. 2006):

  • elin stressaavaa aikaa ja koitin päästä eroon ex-poikaystävästäni
  • aloitin ja lopetin Kajaanin ammattikorkeakoulussa
  • tutustuin nykyiseen poikaystävääni

Vuosi sitten (v. 2008):

  • olin seurustellut vuoden poikaystäväni kanssa
  • olin ollut kaasona rakkaalle siskolleni hänen mentyä naimisiin
  • kävin ensimmäistä kertaa elämässäni katsomassa bändiä livenä

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2009):

  • aloin harrastamaan askartelua
  • aloin pitämään tätä blogia
  • kävin ensimmäistä kertaa elämässäni festareilla

Eilen  (24.8.2009):

  • olin koko päivän kotona, lukuunottamatta pikaista käyntiä Siwassa
  • valmistin tonnikala-juustopiirakkaa, josta tuli mauton (mutta söin sen kuitenkin)
  • kuuntelin paljon musiikkia ja olin tietokoneella

Tänään  (25.8.2009):

  • olen herännyt puoli seitsemältä, juonut kahvit ja käynyt suihkussa
  • menen korva-akupunktioon
  • näen toivottavasti poikaystävääni

Huomenna  (26.8.2009):

  • saan toivottavasti kivaa postia askartelukaupoista
  • olla öllöttelen kotosalla
  • näen toivottavasti poikaystävääni

Ensi vuonna  (v.2010):

  • olen toivottavasti uuden tatuoinnin onnellinen omistaja
  • olen toivottavasti nähnyt paljon bändejä livenä
  • on muutosten aika