Kopsasin Facebookista, kun en jaksanut kirjoittaa uutta. Ehkä päivitetty lista myöhemmin.

1. Hankin ensimmäisen lävistykseni (silmäkulmaan) 15-vuotiaana, koska ajattelin voivani "peittää" sillä ujouttani.
2. Olen siis varsin ujo, varsinkin vähänkin tuntemattomampien ihmisten keskuudessa.
3. Helpotan ujouttani alkoholilla, koska silloin minusta tulee (yleensä) varsin sosiaalinen pakkaus.
4. Haluaisin ajokortin mutta en luultavasti tule koskaan hankkimaan sitä, koska pelkään moottoriajoneuvon ohjaamisen aiheuttamaan vastuuta.
5. Joka hetki kun olen kotona, täytyy kuulua musiikkia. Paitsi nukkuessani (tosin nukahdan musiikin soidessa).
6. Käytän piilolinssejä lähes päivittäin, koska en pidä siitä, miltä näytän silmälasit päässä.
7. Näen edelleen unia 6 vuotta sitten kuolleesta kanistani, joka oli minulla 10 vuotta.
8. Inhoan lentomuurahaisia lähes enemmän, kuin mitään muita hyönteisiä. Tämä johtuu lentomuurahaisparvesta, jonka keskelle ajoin pyörällä lapsena.
9. Nostokurjet aiheuttavat minulle pelontunteita.
10. On aikoja, jolloin olen elänyt pelkällä suklaalla/jäätelöllä.
11. Tykkään lausua sanoja/lauseita lopusta alkuun ja olen siinä myös aika hyvä.
12. Poikaystäväni on paras ystäväni.
13. Minulla oli rastat 1,5 vuotta, jonka jälkeen leikkasin ne pois. Joskus kaipaan niitä kovasti.
14. Minua kiinnostaa suomen kielen kielioppi, joskus haaveilin äidinkielen opettajan urasta.
15. Istun tietokoneella lähes koko kotonaoloaikani (paitsi nukkuessani).
16. En vastaa puhelimeen, jos en tunne numeroa.
17. Pelkään isoja koiria ja näen niistä usein painajaisia.
18. Dissaan ns. teinihelvettibaareja mutta olen usein löytänyt itseni illan päätteeksi sieltä.
19. En pysty maistamaan katkarapua, koska ne muistuttavat pientä sikiötä.
20. Harjaan hampaani 3-4 kertaa päivässä.
21. Haluaisin muuttaa uuteen asuntoon, mutta olen liian laiska siihen prosessiin.
22. Olen ylpeä kissojeni älykkyydestä ja persoonallisuudesta.
23. Haluaisin oman mummoystävän, jonka luokse voisin pistäytyä kahville rupattelemaan niitä näitä.
24. Menen usein nukkumaan jo kahdeksalta illalla. Nukun jopa 12 tuntia yössä.
25. Minulla on paljon asioita, joita en voisi kuvitellakaan kirjoittavani tähän listaan.