Voi että minua himottaisi tilata Kruununjalokivestä BasicGreyn Figgy Pudding-joulukorttipakkaus.

krs_117012_0723s.jpg

 

Pakkauksessa olisi siis tarvikkeet 8 erilaisen joulukortin tekoon. Aiemmin olen tilannut samaisesta nettikaupasta BasicGreyn Bittersweet-pakkauksen, josta tuli mielettömän kivoja kortteja. Väkertely oli hauskaa, ohjeet selkeät ja lopputulos miellytti.

Tämä on taas tällainen himotus, joka ei varmaan lähde muulla, kuin tilaamalla. Olen tosin kuluttanut viimeisen viikon aikana askartelutarvikkeisiin luvattoman paljon rahaa, mutta on niissä tekemistä ja iloakin minulle. Ja tekemistä ja iloahan ei elämässä koskaan ole liikaa.

Eilen illalla testasin uusia leimasimiani ja yllätyin positiivisesti. Minähän osasin! Joissakin jälki oli hieman suttuinen, mutta hyvin onnistuneitakin kuvia oli joukossa. Väritin myös puuväreilläni kokeeksi yhden Tildan ja joulupenkin (ks. aiempi kirjoitus), tein siitä kortin ja täytyy sanoa, että olen tyytyväinen itseeni. Onnistumisen kokemus, se on mainio tunne! Ajattelin ottaa valmiista kortista (en ole varma, onko se vielä sitä) kuvan kännykälläni, ikuistaa Ensimmäisen Leimailukorttini ja lisätä kuvan myöhemmin tännekin. Ehkäpä sitten joskus tulevaisuudessa, mikäli kehityn kortinteossa, saan hellyydellä muistella esikoistani. Olen nimittäin kuullut, että tekemällä oppii ja harjoitus tekee mestarin. ;)