Hei.

Mitenkähän minä nyt tämän aloittaisin. Tuntuu aika hankalalta päästä alkuun, vaikka blogia olen ennenkin pitänyt - milloin paremmalla ja milloin huonommalla menestyksellä. Nyt satuin "huomaamaan" omistavani tämän käyttäjätunnuksen, jota olenkin himoinnut erinäisistä blogipalveluista jo pitemmän aikaa. Pikainen salasanan vaihto ja siinä se, urani vuodatus-bloggaajana voi alkaa. :)

 

Kello on jo aika paljon ja minun pitäisi olla nukkumassa. Eihän tulevana päivänä tietysti minnekään lähtö ole, kuten ei minään muunakaan päivänä, mutta silti tuntuu epäsopivalta olla tähän aikaan hereillä. Ihan kuin siinä olisi jotain väärääkin. Ja kyllähän tuo sitäpaitsi haukotuttaakin jo. Tai jo ja jo, nukuin minä tuossa alkuillasta muutaman tunnin levotonta unta. Sitten täytyi herätä maksamaan pari askarteluvälinetilaustani, jotka tein eilen. Oli ihan pakko. Ne eivät mitenkään voineet odottaa yhtään pitempään. Siinä samalla minun täytyi tietysti aloittaa tämä blogi. Kummallisia yöllisiä puuhia, mutta kun inspiraatio tulee, sitä täytyy kunnioittaa.

 

Voisin ehkä myöhemmin tänään kirjoitella lisää vaikkapa siitä, millaisia "tavoitteita" minulla on tätä blogia varten ja kuinka aion ne saavuttaa. Nyt on kuitenkin aika painua yöpuulle, jospa se unikin sieltä viimein tulisi.